Megleszel!

Terjeszd a trippert!

Elképesztő!!! - Migiri adminja börtönben van! Kattints a részletekért!

2017. március 29. 17:18 - migirimeg

Nem vagyunk messze tőle. Ahogy észreveszem, a szólásszabadságot ellepte a túlkapott PC korrektség. Ha úgy vesszük, láttunk már börtönbe küldve olyan fiatalembert, aki a Holokausztot "tagadta". Valójában nem tagadás volt, csak körülményeit vitatta egy Facebook kommentben (mellesleg világszerte sok ilyen eset volt). Vádat is emeltek ellene. Még mielőtt kiakad a szemed, egyáltalán nem a kurucinfón szocializálódtam, mértéktelenül gusztustalannak találom, hogy 70-80 évvel több millió ember sanyarú halála után még ezen lehet rágódni, de azt hiszem ez megfelelően fémjelezi a közösségi oldalak korlátoltságát: az tény, hogy egy komment jelenthet börtönbüntetést, egy lájk jelenthet munkanélkülivé válást, egy megosztás pedig teljes elzárást a közösségi médiából. 

Ezen én túljutottam. Biztonságban vagyok, mert nem vagyok holokauszt-tagadó, nem akarok nyilaskeresztes jelképeket reaktiválni és nem akarok milliók halálán egy évszázad elmúltával rágódni, gusztustalanul. Ja nem. Nem vagyok biztonságban. 

Nem vagyok biztonságban, mert a safe space olyan burkot épít a társadalom kritika köré, amivel nem lehet elbánni. Nem szabad olyan tartalmat megosztani, ami bizonyos társadalmi csoportokat vegzál, lehetőleg maradjunk cukik. Rasszizmussal illetnek minden olyan megnyilvánulást, amire rá lehet projektálni azt. Példának okáért: a Miskolc vagy Szabolcs környéki poénok után állandóan rasszizmussal vádoltak. Tehát a keleti régió kilátástalanságát megemlíteni vicces körülmények között rasszista dolog. Érdekesség: pont ma olvastam egy cikket, hogy Kelet-Magyarországon egy szellemi szférában dolgozó keres annyit, mint Győrben egy fizikai munkás. Ezt a problémát pedig kezelni kell, vagy legalább észrevenni. Szerencsére elmúltak az oldalról ezek az emberek, akik folyamatosan a "cigányozást" látták a képeimben, hiszen levették az oldalról a likeot és békénhagytak. 

A másik nagyszerű dolog a politikai viccek köré épült. Amikor a migráns-téma csúcson volt, ment a plakát-propaganda. A Fityesz pártja népsavazásra buzdított, a Kétfarkú kutyák pedig nemet mondtak és arról plakátoltak. Nem a migráncsok miatt, hanem a legfőbb vezér ténykedését vonták kérdőre (nem pedig egy olyan csoport betelepítését kívánták, aminek integrációjára nincs recept). Itt viszont megjelentek az önkéntes pártkatonák: esténként az irodából hazaérve azt láttam, ahogy sétálgató idős párok tépkedik le a kétfarkúak plakátjait. Nem Fideszbérenc emberekről van szó, hanem olyan emberekről, akik nagyon jól rá tudják projektálni Kádárt Orbánra (vagy épp Horthyt), az új atyuskát látják benne és szeretnének az új "ÁVÓ" részévé válni önkéntesen. Amikor én Orbánról kezdtem képeket gyártani, hogy ellensúlyozzam ezeket, illetve az "ELÉG" nevű facebook oldal szellemi rombolását, megjelentek ezek a pártkatonák. Üzenetek sokaságát fogadtam, hogy libsi vagyok, náci vagyok. Magyarország 2017. Itt ezek az önkéntes ÁVÓsok elkezdték jelentgetni a képeimet, rengeteg értesítést kaptam, de szerencsére itt nem tiltottak le engem. Csupán most lett elegük, újabb Orbán viccek után a Facebook megelégelte a jelentgetést és megkaptam az utolsó esélyemet, hogy ne szóljak bele a nagyvezír munkájába. 

A végső kelepce a tiniribancok személyiségi jogai. Úgy gondolom, hogy a csöcsös képekkel, a segges képekkel és a minden hülyeség kiírásával már lemondtak a személyiségi jogaikról, önként. Az, hogy több ezren tudják meg azt róla, hogy épp mikor szarik, nem érdekli, de ha a kulturális rombolása megjelenik az oldalamon, akkor "HÉÉÉ TE CSICSKA GYÁSZ!" van. Nyugodtan kint lehet, hogy a melóhelye a rozsdás rákolló, hogy anyuci apuci eltartja, ezt pedig fémjelezik az ájfón hetessel készült tükörcsöcs-szelfijei. Rombolhatja a többi ember (főleg a többi lány) szellemi világát azzal, hogy ez nagyon helyes és mivel lájkok százait kapja minden szarra, amit kirak, ezért biztos ez a jó. Így terjed ez, mint a pestis, viszont ezt közzétenni és megmutatni az embereknek, hogy rohadtul nem vicces: az már sértő. 

De nem állok meg. Bár kénytelen leszek a következő időkben visszafogni a közléseim módját, a célom akkor is a társadalom öntisztulásának az elérése lesz és az, hogy együtt nevessünk, elmélkedjünk vagy sírjunk a világon. 

A tripper pedig terjed tovább! Szép napot!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megleszel.blog.hu/api/trackback/id/tr3612384027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása