Megleszel!

Terjeszd a trippert!

Randiztam egy tiniribanccal

2017. április 22. 16:59 - migirimeg

Nemrég egy facebookos ismerősöm, egy 15 éves kiscsaj képeit nézegettem. A képeken szerencsére mindenhol ott volt a kirakott mell, vagy a tükörben fényképezett segg-vonala. Egyszer láttam egy új képet róla, ami fölé ezt írta: "Az emlékek szeszélyesek, tele vannak képekkel, apró részletekkel, jelentéktelennek tűnő hangokkal, amelyek még mindig össze tudják szorítani a szívünket." A képen egyébként egy új cicanadrágban fényképezte le magát a tükör előtt, ami annyira feszült rajta, hogy a tangája színét is láthattam. Bár már kapott rá 512 lájkot és 70 kommentet, én is belájkoltam és odaírtam, hogy: "huhh :$ :*" Aztán ráírtam, hogy "mizu". 

Beszélgettünk sok dologról, például a szar sulijáról és a köcsög tanárairól meg arról, hogy átmegy egy másik suliba, mert itt utálták a tanárok és megbuktatták kamura. A családjáról csak annyit mondott, hogy a fater már lelépett 3 éves korában, az anyja meg egy köcsög mert nem engedte 13 éves korában, hogy a 20 éves csávójával összeköltözzön. Majd kicsivel később megdumáltuk, hogy találkozunk. Össze is futottunk és megkérdezte rögtön, hogy beugranék-e a dohányboltba neki, mert már reggel óta nem gyújtott rá és pang a tüdeje, mint az állat. Meg is vettem neki az áfonyás pattintós Winstonját, majd megkérdeztem, hogy merre lenne kedve menni. Egy vállvonás majd, "hümmm, nemtom" után benyögte, hogy elugorhatnánk WestEndbe vagy kiülhetnénk Deák térre, de majd tarhálni kéne, mert nincs pénze LaFiestára. Itt lovagiasan felajánlottam, hogy nincs szükség koldus-tempóra, nálam van pénz ő pedig udvariasan csendben maradt, az új snapchat posztokat nézegetve. 

Kiültünk Deákra és megbontottuk az édes élményt. Kuncogva mesélte nekem, hogy mennyire utálja, ha egy pasi hazudik, hogy nagy farka van, aztán mikor beteszi, akkor csak egy 15 centist kap. Kicsit sem erőltetett mosollyal nyugtáztam, hogy milyen erős elvei vannak, mert utálja a hazugokat. Mesélt nekem arról, hogy 12 évesen veszítette el a szüzességét házibuliban egy 25 éves haverjával, de már bánja, mert egy köcsög volt. Ez is tetszett, hiszen megbánta. Mesélt egy másik fiúról is, aki teherbe ejtette, majd 3 hét múlva elvetélt spontán, szóval a sors megajándékozta egy kis szerencsével. 

Sötétedés környékén mellénk szegődött néhány srác és csaj, röhögtünk és már a sokadik LaFiesta után megkérdezett a lány, hogy elkísérem-e a pisilni. Be is guggolt egy bódé mögé, majd felhúzta a nadrágját és letérdelt elém. Történt aminek történnie kellett. Visszatértünk a többiek közé, majd hajnal 4-kor kikísértem a 914-es éjszakai buszhoz. Hazamentem és másnap rám írt, hogy "most mi van közöttünk?". Többet nem beszéltünk facebookon. 

Vége.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megleszel.blog.hu/api/trackback/id/tr6612445959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása