Megleszel!

Terjeszd a trippert!

Tekintsetek be Migiri admin levelesládájába! Cuki üzenetek

2017. április 07. 04:50 - migirimeg

Már csepegtettem nektek néhány üzenetet képek formájában, de úgy döntöttem, most megmutatom nektek, hogy milyen nagyszerű ajándék a Facebookos üzenetküldés egy oldal adminjának! Bár az utóbbi napokban rengeteg pozitív üzenetet kaptam, rendkívül értelmes megfogalmazásban, most viszont megmutatom nektek a sötét oldalt. Mivel ezeket az üzeneteket általában screenshot után eltávolítom, ezért nem tudtam mindegyiket hűen eredeti formában rögzíteni, néhányan egy kis renováláson estek túl, de minden betűhűen tárolva lett! 

Még mindig nem értem azt a jelenséget, hogyha az Anime kerül terítékre, akkor miért hisztiznek annyian. De mindig bejön!

 

Csak egy vezetéknév: Raffael

 

Nagyon szeretem, amikor valaki a véleményét nem csak kifejti, hanem egy diskurzus során összeütköző ellentétes nézetekkel szemben is képes úgy érvelni, hogy ne essen a vitapartnerének a csapdájába. Elképesztő mentális erő kell ahhoz, hogy az erős elvekkel rendelkező egyén megtartsa azokat és annak szellemében indokolja meg nézeteit. Az ilyen emocionális üzenetek kimondottak kedveznek ahhoz, hogy kurvára megigyam a cloroxot:

 

Egy tisztességes beszélgetésre való invitálás tökéletes példája:

 

A következő üzenet egy felvidéki (magyar nevű, magyar nyelvű!) lánytól származik. Sajnos a sírva röhögő smileyok eltűntek:

 

Ez egy érdekes üzenet volt, soha senkitől nem vártam volna ilyen gyenge érvelést így megmagyarázva:

 

Mondjuk úgy, hogy a srác szerintem még 12 se múlt...

 

Az utolsó a kedvencem, egy hű követőm segített elkészíteni:

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megleszel.blog.hu/api/trackback/id/tr1612407107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása