Megleszel!

Terjeszd a trippert!

Így adtam el az oldalt

2016. október 15. 22:43 - migirimeg

Na erről is írni akartam nektek.

Az utóbbi időben a posztok témája megváltozott, kevésbé vagyok radikális. Na jó, kimondom: közhelyes fogalmazással posztolok. Ennek az az oka, hogy rengetegszer tiltottak olyan képek miatt, amelyek még cseppet sem sértik a közösségi alapelveit a Facebooknak, mégis tiltották az oldalt. Gyávaság vagy nem, nem akarom, hogy eltűnjön az oldal, mivel már 40 ezer tripperes követőnk van, így elég fájdalmas lenne, ha egy rosszul összeállított kép miatt egyik napról a másikra semmivé válna az oldal. Ugyanúgy igyekszem szidni a ribancokat, a pávákat. 

Ennek ellenére mindig igyekszem azt tenni, ami az én célom: nevettetni vagy elgondolkodtatni az embereket. Egyre többen vagyunk és azt hiszem nekem az is megfelel, ha így marad, jó kis csapat ez. Mikor az oldal névváltoztatásánál vagy profilváltásánál (ami függőben van) üzentem nektek, vagy az oldalt tiltották meglepően sokan üzentetek, pedig fele ennyien sem voltunk. Több száz olvasatlan értesítés várt engem az oldal miatt, nem is tagadom, nagyon jól esett. Eszem ágában sem volt leállni és változtatni. Az utóbbi tiltás miatt viszont a Facebook személyigazolványom feltöltésére kötelezett, 3 hétig volt tiltva a "civil" profilom is (ez annyit jelent, hogy ilyenkor semmit sem tudok írni, lájkolni, megosztani, üzenni stb.), emiatt pedig nagyon óvatossá váltam, mivel a Facebook azt üzente, hogy az oldalam közzétételét is letiltja... A kép amúgy egy vörhenyes fiú miatt volt. Se nem rasszista, se nem gyűlölködő, mégis tiltottak. Azelőtt egy csótány szerepelt a képen, amiért 3 napos tiltás járt. Se nem rasszista, se nem gyűlölködő. Na, de mindegy is, látjátok, hogy milyen apróságok miatt is veszélybe kerül az oldal, ez pedig fontos nekem, hogy továbbra is szórakoztassalak titeket.

A másik, amiről a cím is szól: az oldalt meg akarták venni. Nagyon büszke vagyok, mivel a Trollfocit 37 ezer forintért akarták megvenni több lájknál, minket, a tripperes brigádot 30-35 ezer tagnál akartak megvenni ennek többszöröséért. Egy srác keresett meg egy internetes magazintól, semmi rosszat nem tudok róluk mondani, egyszerűen csak a saját termékeiket akarják eljuttatni minél szélesebb tömegekhez. Jó taktika és nagyon rendesek is. A feltétel az volt, hogy maradhatok szerkesztőként (tehát posztolhatok), de ők az adminok, ők rendelkeznek az oldal felett. Ezért cserébe első körben 100 ezer forintos ajánlatot tettek. Nem hazudok: pont nagyon nehéz napjaim, heteim voltak anyagilag, így elgondolkoztam rajta. Mivel semmilyen pénzkereseti célom nincs az oldallal, így elmélkedés közben, ahogy elképzeltem a 100 ezer forintot a kezemben, már gondolatban megbántam, hogy gondolatban eladtam az oldalt. Ezután még egy 150 ezres ajánlat érkezett, majd egy fixálás, hogy a 100 ezret azonnal kifizetnék készpénzben, ha eladom. Itt már nem voltam tesze-tosza, megmondtam, hogy nem. Sosem fogom megbánni!

Így hát valójában az zajlik, hogy továbbra is nevessünk és gondolkodjunk együtt a világon. Nagyon büszke vagyok magunkra, hogy ennyien vagyunk és oltjuk a tiniribancokat, a divatbuzi pancsereket. Az oldal Ti vagytok, nyomjuk továbbra is! Apropó: írjatok meg minden véleményt üzenetben. Akár minden posztról. Így fogom tudni, hogy min alakítsak úgy, hogy az oldal továbbra is úgy működjön, ahogy szeretjük.

Kellemes "miértfoltosafeketealsógatyámmindenreggel?" nélküli életet kívánok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megleszel.blog.hu/api/trackback/id/tr6211810797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása