Megleszel!

Terjeszd a trippert!

Migiri admin majdnem összejött egy tiniribanccal! - megható történet

2017. május 29. 08:33 - migirimeg

Az egész egy tipikus átlagos lakótelepi szerelmi történet kezdete. Egy piás társaság, ami egészen a 10-50 év közötti korosztályok húsz, harminc fős egyvelege. A belterjesség - ahogy lakótelepen ugye nem szokás - egyáltalán nem volt jellemző. A srácok nem csókolgatták egymás farkát a nők száján keresztül, s mindenki hűséges volt a párjához, mint Júdás Jézushoz. Az alany, akit Laurának hívnak, egy 16 éves kiscsaj volt, egyáltalán nem ismeretlen számomra: a barátnőit mindenki megdugta, csak még őt nem. Laura aktuális barátja Dávid, egy 25 éves, kábszis fiú volt. Ha a rendőrök megjelentek futhatott, hiszen nem ment közmunkára, így körözést adtak ki rá. De boldogságban töltötték 6 hónapos kapcsolatukat.

Laura érdeklődése felém akkor tűnt fel, mikor az erdőben gyújtott tűz körül ültünk s a barátja bebaszva ordibált kínosabbnál kínosabb baromságokat. A csajszi rájött, hogy a barátja hiába ül mellette, azt se venné észre, ha az egész társaság dugná őt. Akkor apró érintésekkel jelezte, hogy bizony bizsereg a nunci, csak nem pasijára. Mivel a srác nem volt se barátom, se haverom, ezért mély együttérzéssel hagytam, hogy amíg a társaságukkal elmennek a "kettőfélért", addig a barátnője megdolgozzon az erdőben. Ezek után komoly mennyiségű royal és lafiesta egyvelege volt szükséges ahhoz, hogy feldolgozzam a korábban farkamat szopó szájat csókolgató Dávid látványát. 

A következő hetek csodásan teltek. Laurával már csak kettesben találkoztunk, s állandó vendég volt az ágyamban. Fogalmam sem volt, hogy hogyan tudott egy héten 3-szor, 4-szer itt aludni úgy, hogy közben barátja van, de nem is érdekelt. Szerelmi montázsok építették fel az együttléteinket. A környéken egyáltalán nem félve a lebukástól sétálgattunk és hajnalig beszélgettünk. Szép hazugságokkal leplezte le a még mindig tartó kapcsolatát Dáviddal. Majd egyszer megesett, hogy tőlem távozott, majd leültem a gép elé és a Facebookon megjelenő első bejegyzés címe az volt, hogy "örökké együtt <3 <3 várom a hétvégét szerelmem!". Ez egy kép volt, amin nem én szerepeltem Laurával, de legalább 5 perce még a farkamon ült. Ekkor engem elfogott az undor, hogy a srác hétvégén egy elég elhasznált csajjal fog összebújni. Ez volt az első pillanat, ahol a helyzet belterjes gusztustalanságával szembesültem. 

Természetesen ezután nem mondtam senkinek semmit. Azonban mikor Dávid rám írt, hogy találkozzunk, kicsit felszökött a vérnyomásom. Találkoztunk, meghívott egy sörre és frusztrált mozdulatok kíséretében közölte, hogy a csaja lebukott: két másik srác a társaságból lefeküdt vele az elmúlt 2 hétben. Különböző érzelmek törtek rám. Megnyugodtam és elundorodtam. Mivel gerincferdüléses vagyok nem közöltem a saját tapasztalataimat a barátnőjével. Együttérzést színlelve viszonoztam a sörre való meghívást és hosszú filozofálás után elköszöntünk. Laurát azonnal letiltottam, pucér képeit lementettem. Azóta sok minden változott. Laura és Dávid múlt héten ünnepelték 5. évfordulójukat Balatonon, ahol a herceg megkérte kedvese kezét. A hölgy pedig boldogan igent mondott. A szerelem utat tör. Az igaz szerelem erősebb a farkamnál. Míg ők ünneplik a szerelmüket, én elmélkedve nézem Laura pucér képeit.

A tripper a párkapcsolatra sem volt tekintettel!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megleszel.blog.hu/api/trackback/id/tr1912547279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása