Megleszel!

Terjeszd a trippert!

Végre!!! Migiri eljutott a feministákhoz és a "gender-téma" képviselőihez!

2017. április 06. 15:20 - migirimeg

Egy pillanatra sem kételkedtem abban, hogy egyes képek vagy cikkek milyen ellenérzéseket válthatnak ki egyesekből. Ez természetes, hiszen nincs olyan, ami mindenkinek egyformán tetszik. Például le rasszistáztak engem egy olyan képért, amiben semmi rassz-tudat nem jelent meg. De ha valaki világképe nem tartalmazza a szivárvány összes színét, akkor az náci, meg cis-gender (hetero). Bezony...

Az, hogy a liberálfasizmus vagy genderfasizmus ugyanazokat hordozza magában, mint a korábbi letűnt szélsőséges ideológiák, egyértelmű. Csupán néhány hasonlóság: a femináci (GENDERFÉSZEK - feminista és LMBTQIA közösségi tér) csoport senkit sem enged be. Itt nem a trollok miatt van bajuk az oldaluk kulturális egyszínűségével (vagy túl sok színűségével?), hanem az ellentétes véleménnyel bárki ellenségnek minősül. Ha valaki nem ért egyet a teljes körű multikulturális világnézettel, vagy konzervatívabbak a nemi identitást illetően (a melegeket elfogadják, de a gendertémát nem) akkor az már nem lehet tag, mert megbontja az egyensúlyt. Csupán néhány ember, akik a saját ideológiájukban ugyanígy ellenségnek találták az ellenvéleményt:: Sztálin, Hitler, Mussolini, Gömbös Gyula, Szálasi Ferenc, Ion Antonescu, Wilhelm Pieck, Rákosi Mátyás, Nicolae Ceaușescu, Augusto Pinochet és stb. 

 

 

Ha valakiről vagy valamiről negatív véleményük van (például az oldalamról), akkor mindent elkövetnek egymás közt arra, hogy az egész társaság ugyanúgy negatív véleményt alkosson arról. Cenzúrázzák a valóságot, részmondatokat ragadnak ki egy szövegkörnyezetből és hatalmas düh ragadja el őket, ha bármi olyat olvasnak, ami nézetükkel nem azonos. Ez teszi lehetővé azt is, hogy ne figyeljenek oda a szöveg valódi mondanivalójára. Na, de mutatom mire is gondoltam:

Na tessék. Íme. Primitív és gyáva vagyok. Ja, meg szerencsétlen is. Az előző cikkem, amit kiposztoltak a csoportjukba itt található. Ebben kiálltam a 888.hu és a CEU mellett, a szólásszabadság mellett. Két teljesen ellentétes eszmét képviselő dolog, egyik örül a másik bukásának, én mégis azonossá tettem őket, mert mindkettőt el akarták tüntetni. A cikkben ütköztettem két világnézetet, két szélsőséget és kitértem arra, mennyire fontos, hogy mindenki elmondhassa szabadon a véleményét. Viszont, ha ezt teszem, gyáva ember vagyok. 

A tőlem idézett sort a srác annyira nem tudta elhinni, hogy háromszor kérdezte meg csoporttársait, hogy mi az a sperma. A mondat valójában így hangzott:  "Az én szólásszabadságomba még az is belefér, ha valaki horogkereszttel pózol a profilján, vagy épp az 5 éves tervet teljesíti." Itt is ütköztettem a szélsőjobbot a komcsikkal, annak érdekében, hogy rávilágítsak a 888.hu és a CEU közötti különbségre. De az elvakult ideológiai megrögzöttségükbe nem éppen fér bele, hogy a düh mellett felfogjanak egy szöveget a környezetében. Ezután a cikkemben még egy idézet került ki, egy szélsőjobbos kommentjéből, amit egy másik neo-nyilasnak írt, aki a liberalizmust szidta: "ha nem lenne liberalizmus, nem tudnánk mindenféle hülyeséget pofázni anélkül, hogy éjjel eljönnének értünk a fekete autóval". Erre úgy látszik a genderfasisztáknak nincs elméjük. 

A liberalizmus nagyon szép elgondolás volt az elején, de a megvalósítás botrányosra sikerült. A szép szabadságeszményből kialakult egy olyan társadalmi szélsőség (mint nagyjából minden eszméből), ami mindent elkövet, hogy cenzúrázza az ellenvéleményt. Olyannyira kemény a liberálfasiszták és a feminácik hatalom gyakorlata, hogy egy külön ország jött létre "Genderisztánnak" Németország képében. Én pedig mélyen ellene vagyok, hogy egy újabb pusztító szélsőség megvalósuljon magasabb szinten. Az igazi szabadságot nem képviselitek kedves genderfasiszta feminácik. Hiába cenzúrázzátok a csoportotokat, így a GENDERFÉSZEK nem fog semmiben előrelépni, ha az ellentétes véleményeket nem ütköztetitek össze szélesebb társadalmi rétegek között és nem léptek túl a saját megrögzöttségeteken. 

A tripper pedig terjed! Szép napot!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megleszel.blog.hu/api/trackback/id/tr912405853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása